torsdag 23. februar 2012

For 1 år siden.

På lørdag er det allerede 1 år siden Enjoy kom til verden. Tenk at tiden har gått så fort. Drømmen har alltid ligget og surret i bakhodet, og plutselig stod muligheten foran meg. Veien har vært både morsom og utrolig tøff, men jeg angrer ikke ett sekund på at jeg fulgte drømmen.

Hvem skulle tro at det gamle eksosverkstedet skulle bli en butikk...?

Denne var det mange som fikk i postkassen, på mail og på facebook.

Stolt eier står klar for å ta imot alle gjestene.

Gjestene koser seg med cupcakes og champagne.

Åpningen var en suksess, og snille journalister skrev fine ord om oss.

Siden den dagen har det skjedd mye. Den fantastiske kundegruppen vår vokser, og vi har lært å kjenne dere og deres ønsker.  
Dere har ledet meg i riktig retning, og hjulpet meg mer enn dere aner.
Selv om det "bare" har gått ett år er det litt uvirkelig å sitte her og tenke tilbake på da jeg drømte om å åpne min egen lille butikk. Og nå er jeg her. Tiden har gått så fort, og jeg gleder meg enormt til fortsettelsen!
Jeg hadde aldri klart dette uten hver eneste en av dere. Alle de søte kommentarene dere legger igjen her på bloggen, de fine mailene jeg får daglig og de blide ansiktene som møter meg i butikken hver dag. TUSEN TAKK for at dere finnes! <3

Jubileum må selvfølgelig feires! Og vi er ikke mindre beskjedne her hos Enjoy, enn at vi feirer i en uke i strekk! Fra lørdag 25 februar til lørdag 1 mars skal vi kose oss med morsomme konkurranser og gode tilbud. Det gjelder å følge med på bloggen og komme innom i butikken - du vet aldri hva vi kan finne på ;)

Go'klem til dere fra
 Cecilie












4 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileet Cecilie :D
    Håper jeg snart kan komme innom å se på alt det fine du har i butikken din :)

    Stor klem fra Maya

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk søte Maya! Vi kommer du kommer på besøk til oss veldig snart :)

      Klem tilbake fra Cecilie<3

      Slett
  2. Gratulerer så masse med 1 års dagen!!
    Butikken din ser flott ut, og så mange lekre godbiter på ett sted, må jo være kjempegøy:)

    Håper jeg får til et besøk om ikke alt for lenge...:)

    Ha en fin fin feiring:)
    Gleder meg til og følge bloggen videre, henter masse flott inspirasjon hos deg ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk Line! Det er så koselig med alle de søte kommentarene dine her på bloggen, it keeps us going!<3 Du er hjertlig velkommen innom!
      Takk for fin inspirasjon hos deg også!

      Cecilie<3

      Slett