onsdag 25. mai 2011

Enjoy loves you!

Kjære søte blogglesere!

På mandag hadde vi rekord av lesere på bloggen, og det er vi såå glade for!! Dere gjør at hver dag stråler for oss, og det setter vi utrolig stor pris på.

Igår var det litt stille her, og det beklager jeg. Vi var nemlig på et veldig innspirerende seminar, "Facebook for bedrifter". Det var virkelig mye nyttig informasjon å hente, og tiden bare fløy avgårde!
Jeg ble rett og slett så inspirert og glad at jeg fant ut at jeg ville pynte gårdsplassen litt for dere. Og da måtte nye utemøbler kjøpes inn. Se så fint det har blitt!





Verdens fineste butikk....
Jeg ELSKER jobben min! <3

Ønsker dere alle en fantastisk dag, dere er de beste bloggleserene som finnes<3
Gå gjerne inn på facebook siden vår og LIKE oss!
xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar