tirsdag 7. juni 2011

Nyheter fra Mille Moi

God morgen solstråler! (eller skal jeg si regndråper..?)

Jeg vet jeg lovet dere for en tid tilbake, bilder av nyhetene fra Mille Moi. Ettersom 'Jack' (min navngitte pc på jobb) har bestemt seg for å være vrang, har det tatt litt tid før jeg har fått gjort dette hjemmefra.
So here it goes!
Super søte lykter, perfekt til dekking av sommer bordet!
Fra 100,- til 250,-

Lys rosa kopper med hjerter og 'LOVE'
150,-


Lys blå kopp med hjerter 150,-
'Mini Break' skål 140,-


Små lykter 100,-
'Mini Break' skål 140,-

Varene fra Mille Moi er super populære, og av god kvalitet til gode priser.
Kjempe fine som vertinne gaver, eller kanskje en liten sommer gave til hytta..?
Uansett, we love Mille Moi! <3

Håper dere får en fin tirsdag alle sammen, og husk å få med dere Frustrerte Fruer!
xoxo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar