søndag 3. juli 2011

I'm in lily-heaven...

God søndag!

I går var verdens beste kveld, bokstavelig talt! Jeg hadde besøk av gamle kiman jenter, og det ble fort en ikke-planlagt liten bursdagsfeiring for meg med gaver, sushi og vin.
Jeg hadde ikke sett bestisen Carina på flere uker, så det var ekstra hyggelig å se henne igjen.
Og gjett hva jeg fikk i bursdagsgave.....

Mulberry lily!
OMG!

Er det mulig å bli lykkelig over en veske...?
I think so!

Den egentlige grunnen til at jeg blogger idag er for å gi beskjed at jeg tar meg en liten mini-break, og reiser på hytta i noen dager.
Butikken vil da være stengt mandag og tirsdag. Men fortvil ikke! Er du skikkelig shopping lysten er det en snill pappa i nabobutikken, som mer enn gjerne låser opp for deg.
Vi holder åpent onsdag-lørdag 11-17 (15), før vi stenger for sommeren f.o.m mandag 11 juli.
Skulle det være noe så send oss gjerne en mail på enjoybutikken@gmail.com.

Ha en god og fredfull søndag blogglesere<3
xoxo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar