tirsdag 5. juni 2012

Braez love.

Det kommer til ett punkt hver sommer hvor jeg elsker å kle meg i de florlette plaggene fra Braez. Nå jeg jeg kommet til det punktet. Jeg har lyst på alt Braez har å by på, men akkurat idag var det denne søte lille toppen som stod hjertet mitt nærmest.

Dagen kan ikke bli bedre når man våkner opp til SOL!

Topp fra Braez - 799,-
Chinos fra Circle Of Trust - 899,- NY FARGE - Living Coral - såå fresh!

Dette antrekket merker jeg kommer til å bli mye brukt på varme sommerdager <3


Elsker flette detaljen på toppen!


Armen er så klart fylt med godteri fra Lea's Verden - 299,-

Treskoene fra Debbie blir flittig brukt! 799,-
Ønsker du deg disse må du var rask, nå er det ikke mange par igjen!

Vi håper dere får en nydelig dag i solen, og trenger du noe nytt til garderoben så vet du hvor du finner det! :-)

2 kommentarer:

  1. Så søt den var ♥
    Og jeg elsker fargen på buksen!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den fargen er så FRESH! Og toppen er bare nydelig <3
      Ha en fin dag Line!

      Slett