onsdag 22. august 2012

Scooters.

Idag er det verdens beste jeans nr 2 som får lufte seg, nemlig Ellsworth!
Ellsworth er en ny modell som har kommet nå for høsten, og jeg kan helt ærlig si at jeg synes den er perfekt! Med en benlengde som er litt kortere enn Oslo modellen, men lenger enn Paris modellen, passer denne perfekt til mine ikke-så-altfor-lange ben. Den er også noe høyere på livet, og smal heeeele veien. I'm in love<3

Denne buksen kommer til å bli myyye brukt i høst!

Men har du sett denne fine blusen fra Baum?
Om du ser veldig nøye, kan du se at hele blusen er dekket med små scootere.
Fantastisk kvalitet! Kommer også i lys beige og koster 1199,-
Ps. Om du vil sikre deg en bluse må du være rask, vi har bare 2 stk igjen...

Fin liten sølv fugl skal få sitte på stumpen min i høst!
1799,-

RÅ sko fra Debbie! 1399,-


Håper du liker det du ser her hos oss.
 Legg gjerne igjen en liten kommentar med ris og ros, vi vil gjerne vite hva dere liker eller ikke liker!
Følg oss gjerne også på Facebook og Instagram, der skjer oppdateringene enda oftere enn her.
HA EN SUPER ONSDAG!

10 kommentarer:

  1. Er det mye strech i denne? jeg har vienna, og den er veeldig myk og god, men blir ganske løs etter noen dager. Hvordan er denne?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tone!

      I forhold til vienna er ellsworth høyere på livet og tykkere i stoffet. Den har god stretch, men er fastere enn vienna og holder fasongen bedre. Av alle jeansene fra MiH jeg har, er denne klart favoritten!

      Ha en nydelig dag!

      Slett
  2. Looking good girl!!! Spes. når jeg kjøpte blåkopi av alt du har på fra topp til tå i går!! : )
    Hilsen Linn

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha Linn - det er godt vi har god smak! ;) Håper du er super duper fornøyd<3

      Slett
  3. Hvordan er den i str ifht vienna?
    ha en fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tone:)
      Jeg har samme str i vienna som jeg har i denne. Men ellsworth er tykkere i kvaliteten, og sitter strammere. Men en utrolig god bukse, som jeg ELSKER!

      :-)

      Slett
  4. Hvilke farger kommer buksen i? Har dere forresten noen fine høstjakker? Er på jakt etter en god og fin jakke.. :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Buksen kommer kun som på bildet:)
      Vi har en super fin ulljakke fra Baum und Pferdgarten, den MÅ prøves! Kommer i burgunder og sort. Ellers kommer det mye nytt utover høsten.

      Fin kveld til deg! :)

      Slett
  5. Hei :). Tøff bluse. Har du flere igjen . Størrelse eventuelt .:)

    Mvh Cecilie von Krogh :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Cecilie!

      Vi har kun 1 igjen av blusen i str 42.. Men den kommer også i ensfarget offwhite/beige - super fin! Der har jeg 2 igjen av, str 36 & 40.
      Håper vi sees! ;)

      Slett