onsdag 5. september 2012

Senze of Joy.

Vi fant dette fine merket på Interiørmessen for noen helger siden, og falt pladask. Gode plagg, og fiiiiine puter. Og i tillegg er det norskt! Heia norske designere!
Vår første levering inneholdt blandt annet denne genseren, noe jeg ble veldig glad for<3

Myk og god, med en herlig blanding av blandt annet ull og cashmere - 1099,-



Say hello to my little friend!
(Hun ser en smule skremt ut, men jeg lover at hun egentlig er veldig glad i mamma'n sin<3)

Genseren kommer også i sort!
Her med den nydeligste skjerfet fra Natura Cashmere - taupe - 1399,-


Fin kontrast med de lyse knappene i ryggen.

Vi håper dere liker det dere ser!
GOD ONSDAG TIL VÅRE VAKRE LESERE<3


6 kommentarer:

  1. Åhhh, jeg gleder meg!! Visste ikke at du hadde hund. Hun er søt. Vi har to, mye kos og litt slit.
    Ha en fin ettermiddag. Hilsen Linn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå er det ikke lenge igjen Linn;)
      Jeg har faktisk to hunder jeg også! Men bare en som har ro i rompa til å bli tatt bilde av, hihi:) Sååå kos, og litt slitsomt innimellom....<3

      God onsdagskveld!<3

      Slett
  2. Nydelig genser :) Hva ligger prisen på? Hvis jeg forstår rett så er prisen som står i innlegget for skjerfet. Hilsen Kristine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kristine!

      Ups, her går det fort i svingene idag :) Genseren koster 1099,- og er en deilig blanding av bla lammeull og cashmere. Suuuper fin!

      Ha en fin kveld!

      Slett
  3. Så utrolig fine gensere!!!! Jeg vil ha alle!!:-)

    SvarSlett