tirsdag 30. oktober 2012

VINN, VINN, VINN!

Igår var verdens søteste Anne-Grethe fra Su Misura hos oss, og leverte nye tråd armbånd til oss.






 
Vi fikk også inn nye hårpynt:



 
Trådarmbåndene koster 349,- og hårpynten 375,-
Vi føler oss litt ekstra gavemilde idag, og har lyst til å gi en av dere heldige lesere et trådarmbånd med stjerne i valgfri farge!
Alt du trenger å gjøre er å skrive en liten kommentar om hvorfor akkurat du bør vinne. Om du ikke liker oss på facebook allerede, så må du gjerne gjøre det også (kan gjøres oppi høyre hjørne her på bloggen).
Vinneren blir kåret kl 09 imorgen.
 
LYKKE TIL!
 
 

17 kommentarer:

  1. Fordi jeg har hatt en tøff tid etter at armen min ble knust i en sykkelulykke i sommer.

    Carpe diem :)

    SvarSlett
  2. Elsker Su Misura - er så mye fint! Men jeg er en stakkarslig fattig student (som så mange andre) som sjeldent kan ta meg råd til litt ekstra. Derfor håper jeg at jeg har lykken på min side denne gangen :D

    SvarSlett
  3. Jeg ville gjerne vinne fordi jeg kjenner at jeg trenger noe nytt på armen, rett og slett:))
    De er helt herlige:)

    Jeg liker på Face!

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Kjempe fine armbånd!! Det hadde vært såååå moro å vinne-jeg pleier ikke ha flaks i slikt.
    Uansett, ha en herlig dag i det flotte vinterværet!!
    Hilsen Linn

    SvarSlett
  5. Nydelige armbånd og tøff hårpynt - vet hva jeg skal sette på ønskelisten til jul i hvert fall :) Hvis jeg er så heldig å vinne skal jeg allikevel ikke beholde armbåndet selv, men gi det til en god venninne som går gjennom en tøff periode for tiden.

    Ha en fin tirsdag videre :)

    -Kristine

    SvarSlett
  6. Fordi jeg fortjener det :)

    SvarSlett
  7. Hei!

    Jeg er en ivrig bloggleser som gjerne kunne tenkt meg et av de fine armebåndene fra Su Misura!

    Ida H :-)

    SvarSlett
  8. Som vi sier her i L'Oréal: Fordi jeg fortjener det!

    SvarSlett
  9. Ønsker meg et slikt armbånd altså :) Fordi jeg er en flittig gjest i butikken og ikke minst fordi jeg jo har hårpynten fra før. Er veldig glad i den :-))

    mvh Cecilie von Krogh

    SvarSlett
  10. Hei.
    Jeg ønsker å vinne et armbånd og synes at jeg fortjener det på en helt vanlig onsdag;))) Ha en kjempefin kveld! :-) Mvh Carina

    SvarSlett
  11. Hei,

    Jeg vil gjerne vinne et armbånd fordi jeg elsker Enjoy butikken! :)

    SvarSlett
  12. Tenk å vinne et flott armebånd, på en vanlig onsdag?
    Det kunne jeg ha likt 
    Flott blogg og butikk, keep up the good work!!
    Klem Hilde

    SvarSlett
  13. Får aldri nok armbånd... Fordi jeg har vært snill;) må gjerne Enjoy nissen komme tidlig i år med et armbånd:)
    Therese

    SvarSlett
  14. Jeg virkelig elsker butikken din. Dere har så utrolig mye fint<3 Ivrig shopper og leser hos dere :) Jeg håper at jeg vinner, for da kunne jeg overrasket min flotte svigerinne med en gave etter en veldig vond og tøff periode. Klem Carina

    SvarSlett
  15. Fordi jeg ikke har sovet mer enn to timer i strekk på over to måneder! Siden William kom til verden:) klem Ingrid

    SvarSlett
  16. Ja,ja ja,-jeg blir også med på konkurranse;)
    jeg synes jeg burde vinne rett og slett fordi jeg savner så mannen min som er på jobbreise!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  17. Jeg har ingen god grunn til hvorfor jeg bør vinne, men jeg har veldig veldig lyst til å vinne en stjerne :D
    De er nesten like nydelig som deg Cecilie :)

    Ha en fin dag

    Klemmer fra Maya

    SvarSlett