tirsdag 15. januar 2013

Venter på våren.

Vårnyhetene har så smått begynt å komme i butikken, både fra Made In Heaven, Baum und Pferdgarten, By Ti-Mo og B.Loved.
Akkurat nå går vi å venter på dette.....


Disse vet jeg at det er flere enn meg som venter på!

Fineste løse skjorten.
Denne gleder jeg med til å kombinere med hvite bukser!

Jeg får aldri nok jeans, og denne har den perfekte slitte looken.


Gult er kult!

Hvor RÅ er ikke denne jeansen??

Due t-skjorten er alltid med i kolleksjonen, og i vår kommer den i en herlig turkis farge.

Er det flere enn meg som gleder seg??
Ryktene sier at noe er på vei...... 
Send oss en mail på enjoybutikken@gmail.com om du ønsker å stå på vår ringeliste.

Ps. Vi blogger ikke like ofte som før, men følg oss på Instagram (@enjoybutikken) for daglige oppdateringer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar