torsdag 7. februar 2013

Colour me happy!

Vi er midt på den tristeste vinteren i mine øyne, og jeg føler at både jeg og garderoben min ser grå ut. Det er mulig det også stemmer, men hvorfor da ikke friske opp med litt farger?

Denne fargebomben av et skjerf har jeg forelsket meg helt i!

Det frisker opp etthvert antrekk, for ikke å snakke om at man får en liten glød i ansiktet :)
100% bomull fra Natura Cashmere - 299,-

Cardiganen var Ti-Mo er en klassisker, og i vår har de laget den med en liten twist...

Et liten fargeklatt her og der er aldri feil, og spesielt ikke på denne cardiganen<3 

Under skjuler det seg noe veeeeldig behagelig....

De fineste broderier, på den deiligste cardigan.
1499,-

Go'genser fra Ti-Mo - 599,-
Denne kommer i lys grå og grå og hvit stripete.

Håper dere henger med oss på nyhets bølgen vår!
Våren kan ikke komme fort nok i våre øyne....
ENJOY your thursday - snart er det helg!
<3

2 kommentarer:

  1. Åååå, så fint! Kommer nyhetene fra TiMo på Miinto? (Cardigan & genser med broderi) ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Så koselig at du så noe du likte! :)
      Både cardiganen og genseren kommer til å legges ut på Miinto. Dette kommer riktig nok til å ta litt tid, så om du ønsker deg de anbefaler jeg at du sender oss en mail på enjoybutikken@gmail.com, så sender vi deg en fin liten pakke i posten.

      Ha en super fredag, og GOD HELG til deg! :)

      Slett