mandag 11. mars 2013

New Baum love.

Dere som følger oss på Instagram husker kanskje jeg la ut et bilde av en helt fantastisk jakke fra Baum i høst? Den har nå kommet i butikken, og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg elsker den enda mer enn jeg gjorde for et halvt år siden.

Mønsteret og fargene i denne jakken gjør den bare helt rå!
2499,-

Det er mye gult denne sesongen, og denne jakken har akkurat det lille den trenger.

Chionosene fra Circle of Trust er elsket av mange, og nå har endelig vårens farger kommet!
Fantastisk stretch og passform!
899,-

Chinosen kommer i fargene navy, lys blå og mint/turkis.
Alle kommer med et tøft belte med stjerne nagler.
Basic singlett fra by Ti-Mo - 399,-

Til min store begeistring har jakken også kommet i omvendte farger!

Denne skal få holde meg både varm og TØFF utover våren. 
Tenk når temperaturene i været blir såpass at jeg kan bruke denne som ytterjakke...!

Akkurat passe innslag av vårens it farger gult og mint grønt<3

Enjoy ønsker dere en kanon start på uken.
Minus grader eller ei, SOLEN SKINNER!
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar