mandag 27. mai 2013

Waiting for the sun.

Vi hadde helt nydelig vær her i hovedstaden i helgen, og det ser heldigvis ikke ut til at vi må vente så altfor lenge til det kommer tilbake!
Imens jeg venter på solen kler jeg meg i dette<3 

Nydelig skjerf fra Lea's Verden i en herlig frisk sommerfarge!
299,-

Mine elskede Debbie ballerinas får nye venner hvert år, og i år MÅTTE jeg jo selvfølgelig ha de som matchet favoritt jeansen fra Made In Heaven!
Ballerina med stjerne studs - 999,-
MiH Ellsworth - 1799,-

Denne genseren fra by Ti-Mo er det fler enn meg som har fått øynene opp for den siste tiden.
Elsker at den er litt kort i modellen slik at jeg får god bruk for mine gode basics fra samme merke.
Genseren kommer også i beige - 999,-

Noen av dere har kanskje fått med dere at vi får fått inn sommerkolleksjonen til SysterP??
Disse armbåndene er helt nydelig!
Croco bracelet - aqua - 399,-
Kate bracelet - carnelian - 499,-
Ps, legg merke til de søte rådyrene på skjerfet...<3

Armbåndet kommer også som smykke.
E.L.S.K!
Kate necklace - carnelian - 599,-

Sist men ikke minst!
Denne bascic toppen fra by Ti-Mo må prøves!
Tykk og god bomull som holder seg fin vask etter vask.
Elsker at den skråner til å bli lenger bak enn foran.
Hvit - 449,-

Kom gjerne innom oss for litt sommer inspirasjon til garderoben eller hjemmet!
Ønsker deg en god start på uken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar