onsdag 9. april 2014

Takk for oss.

Det er så koselig å komme inn her og se at dere fortsatt følger med på bloggen! Og kanskje vil det fortsette å komme et innlegg her i ny og ne.


Tiden har kommet for at Enjoy eventyret er over for denne gang.
Kanskje dukker vi opp senere....?
Tusen takk for 3 herlige år. Mange av dere har fulgt oss fra starten, og det er like hyggelig hver gang et kjent og ukjent fjes har tittet innom oss både i butikken og på mail. Det er dere som har fått drømmen min til å gå i oppfyllelse, og jeg er evig takknemlig for alle fine ord og hjelpsomme hender som har krysset min vei på reisen.
Nå går jeg inn i en ny og spennende tid med en liten krabat i hus,
(han har ikke meldt sin ankomst enda.....................)
og det gleder jeg meg til.
Enjoy vil for alltid ha en stor del av hjertet mitt, og det er en opplevelse jeg aldri ville vært foruten.

Titt gjerne innom her i ny og ne, det er fare for at jeg må begynne å halvere klessakpet mitt etterhvert.... ;-)

Cecilie <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar