onsdag 16. mars 2011

Skjerf mania

God dag, god dag!
Beklager sen blogging folkens, nettet er ikke helt med meg idag.
Alle som kjenner meg vet at jeg har skjerf dilla. Jeg har altfor mange skjerf, og fler skal det bli!
Her er et lite knippe fantastiske skjef fra Braez...
Beige, går til alt!
Marine blått, super fresht om sommeren!
(Selvom jeg ser ut som om jeg er død på dette bildet, liker jeg blått veldig godt og bruker det masse, sommer som vinter)
Jeej! Rosa<3
Alle de ensfargede, 450,- stk
Disse har små blomster og rysjer, super fint!
Kommer i rosa og hvitt, 550,-

Lenge leve skjerf moten!
Ikveld er det middag med verdens beste venninne Carina, som forøvrig jobber hos det fantastiske kles merket Ti-Mo, og Gossip Girl som står på menyen<3
Have a sunny day!
xoxo




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar