onsdag 2. mai 2012

Waiting in the sun.

Mens solen skinner utenfor, sitter jeg inne og funderer på antrekket mitt for dagen. Og når man vet at det er en godbit på vei til butikken, så er det alt jeg har lyst til å ha på meg. Check it out, hva synes dere??


Singlett fra Saint Tropez, kommer i fargene hvit, nude og eplegrønn.
MEN det beste av alt er at denne singletten ligger til kun 299,-

Og nei, vi har ikke hatt saint tropez hos oss før.
Vi kommer til å plukke ut noen få godbiter til dere hver sesong fra dette merket, og håper dere liker det!

6 kommentarer:

  1. KUL!!
    St Tropez har mye fint, og har en meget fin pris:)

    SvarSlett
  2. WOW! Hold av en til meg i S takk! Hvilken farge... hmm... alle..?

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har en liten stund til til å tenke på farge;) Men med denne prisen er det fare for at alle fargene blir med meg hjem ihvertfall......

      Slett
  3. Ahhh! Nice! Du må si i fra når disse dukker opp :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal jeg gjøre Julie! :)

      Ha en fin dag i solen <3

      Slett