torsdag 20. september 2012

Brrrrr, ett skjerf takk!

Idag er første dagen jeg synes det var ORDENTLIG kjølig høstluft, og jeg savnet mitt elskede Natura Cashmere skjerf som jeg hadde lagt igjen hjemme. Jeg MÅTTE jo da kjøpe meg ett nytt, men å velge var ikke enkelt........

Først ut er det mørke blå.
Passer på å dandere det riktig....

Blått er jo en farge jeg bare ELSKER!

Eller hva med den fine, sarte pudderrosa....?

I dyp konsertrasjon for få skjerfet på plass.....

Beige er jo ALDRI feil, og går jo virkelig til ALT!

Eller hva med mørke grått...?

Taupe er en stor favoritt!

Ååå, hvilket skal jeg velge...??

Jeg vil jo ha ALLE!

Og jeg tror jeg må ha....ALLE!
Hihi :-)
 
Natura Cashmere har fantastiske skjerf i en cashmere/silke/viskose blanding, og ingenting er bedre enn disse rundt halsen.
Disse ligger på 1399,-
Ved kjøp av et Natura Cashmere skjerf bidrar du med 1000 liter rent vann gjennom Unicef.
 
En ting er ihvertfall sikkert - kaldere blir det!
 Kanskje ett skjerf eller to hadde gjort susen..?
:-)
 
 
 

1 kommentar: