tirsdag 4. september 2012

Keeping it casual.

Jeg er over gjennomsnittet glad i å kle meg "casual cool". Plagg som er anvendelige, og som man får brukt mye. Her er mitt dagens antrekk.

Blazeren må være den beste oppfinnelsen i klesverden!
Den kan ALLTID brukes, og man ser ALLTID smashing ut. En sort en er et must i garderoben!
Blazer fra Ti-Mo - 2899,-

Bruk den til en tøff jeans for å røffe den opp, eller som her, med en farget jeans.
MiH Vienna - 1699,-
Sko fra Debbie - 1299,-

Skjorten er nødt til å være verdens beste oppfinnelse nr 2.
Kan brukes på jobb, på fritiden og på fest. Alt avhenger av hva du kombinerer den til!
Skjorte fra Ti-Mo i bomull/silke blanding - 1199,-

Elsker hårpynten fra Su Misura - 375,- Den røffer opp antrekket!
Øredobber fra Lea's Verden med fin lilla sten - 249,-

Håper ikke dere blir lei av å se mitt ansikt her på bloggen hver dag, jeg lover å få inn noen "gjeste modeller" inni mellom ;-)
Ønsker deg en FIN tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar