torsdag 6. desember 2012

byme.

Noen av dere har lagt merke til smykkene jeg ofte bærer rundt halsen og oppover armen. Disse kommer fra det fantastiske norske smykkemerket byme, og designeren bak smykkene heter Marianne Tefre. Jeg ble introdusert for smykkene til Marianne for ca 5 år siden, og det var forelskelse ved første blikk.

Lær armbånd med sølv lås - 1399,-

Lær armbånd med oksidert vinge - 1499,-

Loveknot på nylon tråd - 899,-
Loveknot på sølv lenke - 1399,-
Loveknot betyr kjærlighets knute, og symboliserer nettopp kjærligheten mellom 2 mennesker.

Dobbel fjær armbånd på oksidert lenke - 1999,-

"Goldbar" på sort nylon tråd - 599,-
"Gold bead" på muldvarp nylon tråd - 899,-

"Silver bead" på grå nylon tråd - 799,-
Fjær på grå nylon tråd - 599,-

"Pleasure, Dignity, Balance, Harmony, Passion, Grounded"
på nylon tråd - 699,-

Mange av dere har spurt etter smykket som regelmessig henger rundt halsen min.
Nå kan dette også bli ditt, i gull eller sølv!


Dreams silver - 1199,-
Love gold - 1299,-


                           
Heart hook silver - 599,-
Star hook gold - 699,-

Jeg har funnet min favoritt kombo, kom innom for å finne din!
 
Alle smykkene er i 925 sølv, og blir produsert hos Marianne i Oslo. Smykkene som er i gull er sølv belagt med 14 karat gull.
 
Jeg vet ihvertfall hva jeg skal skrive opp på ønskelisten min i år!
<3
 


4 kommentarer: