fredag 21. desember 2012

VINN, VINN, VINN!


Vi føler oss så gavemilde nå som julen er rett rundt hjørnet, og vil derfor gi en heldig leser en liten julehilsen fra oss.
Skriv en liten søt kommentar under dette innlegget, om hvorfor du skal vinne dette fine blå sodalitt stenarmbåndet fra Lea's Verden.
"Sodalitt øker fysisk utholdenhet, fremmer søvn og skaper indre fred og harmoni. Den avbalanserer tankene! Hjelper til å overvinne frykt og skyldfølelse. Den virker avspennende på kropp og sjel, og gir krefter og overskudd."

Dette passer vel ypperlig i julen? :)
Vi trekker en vinner 1. juledag.
LYKKE TIL!

10 kommentarer:

  1. Alltid like hyggelig å komme innom butikken! Cecile ordner det meste med super service!
    God jul! Hilsen Linn

    SvarSlett
  2. Kjempefin blogg og veldig koselig butikk med ypperlig service:). Kan vel ikke bli bedre ;)
    Ønsker deg en riktig god jul :))

    Hilsen Cecilie von Krogh :))

    SvarSlett
  3. Så flott det er!!
    Elsker fargen, jeg som er en jeans-jente:))

    Ha en fantastisk god juuul!!

    SvarSlett
  4. Som regnskapsfører med en stressende tid i vente på nyåret, så hørtes det veldig bra ut med et armbånd som skaper indre fred og harmoni - det trenger jeg da ;)

    God jul!!

    Christine

    SvarSlett
  5. Nydelig armbånd! Etter jul skal 20 kg vekk- jeg trenger all den styrke og utholdenhet jeg kan få! Slik at jeg kan handle ny garderobe hos flotte Enjoy når målet er nådd!!

    Cecilie

    SvarSlett
  6. Dere har så fine varer i butikken, og dette armbåndet er intet unntak:) Jeg bor et godt stykke unna, men har ved flere anledninger tatt turen innom grunnet de fine varene og den gode servicen. Håper jeg blir den heldige vinneren. Ønsker dere en riktig god jul!

    Henriette

    SvarSlett
  7. Ønsker en flott butikk med god service en fredfull og fin juletid. Synes butikken er som en godteributikk for voksne :-)
    Håper på å vinne armbåndet, ettersom det jo Skal fremme søvn. Har dessverre slitt med søvnptoblemer siden oktober og prøvd mange tips og kjerringråd - men ikke dette armbåndet ;-) Hilsen Line R A

    SvarSlett
  8. God jul ønskes en butikk som er så fantastisk fin,
    et besøk her er som hjertemedisin.
    Håper jeg er så helig å vinne,
    Da ville jeg bli en utrolig lykkelig kvinne :-)

    Hilsen Gitte

    SvarSlett
  9. Takk for en fin og inspirerende blogg :-) Dere har en en fin mix av trendye og klassiske plagg til gode priser. Besøker derfor denne bloggen flere ganger i uka, daglig hvis jeg får tid.
    Håper på å vinne, har nemlig ikke noe hverdagsarmbånd :-)
    Klem, Grete N

    SvarSlett