torsdag 28. februar 2013

Den lille søte.

Jeg tror jeg snakker for mange når jeg sier at Baum und Pferdgarten har vanvittig mye fint. Jeg blir som et barn i en godteri butikk når jeg ser alt det fine de lager, og jeg har lyst på alt!

Denne toppen var en av de jeg bare MÅTTE ha i alle farger!
Skjerf fra Natura Cashmere - 1299,- Mitt absolutte favorittskjerf!

Toppen er tett med plissèr i front, med transparente ermer og rygg.
Fin topp til fin pris! 899,-

Kommer også i en nydelig grønn farge, så lekker utover våren!

Fine knappe detaljer i ryggen gir denne blusen akkurat det lille ekstra den trenger <3

For de vågale har den også kommet i KNALL rosa.
Super tøff til hvite bukser og gyllen hud...

Den populære "bling kulen" fra Lea's Verden har vi hatt inne med krok.
Den fløy ut, men heldigvis har vi fått tak i fler!
Den har også kommet på pinne, som du ser på bildet over.
Lett og utrolig fin i ørene - 149,-

Solen har endelig tittet frem her på Lysaker, og vi koser oss med de herligste vår varene.
Velkommen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar