mandag 18. februar 2013

On it's way.

På fredag fikk vi vite at det er noen god biter fra Baum på vei til oss, og vi gleder oss enormt!

Noen som husker at vi la ut bilde av denne på Instagram for en stund siden? 
Jeg DØDE da jeg så den, og visste at denne, den MÅ bare bli min!

Denne toppen hadde vi inne i høst, i ensfarget og med scooter print, og forsvant fort som bare det.
Nå kommer den inn med det fineste leppemønstret! 

Deilig gensere i tynn fin ull, med kontrast farge.
Perfekt utover våren!

Toppen kommer også som tøff kjole, love it!

Denne jakken er også en av mine store favoritter for våren, ELSK!!

Jeg får aldri nok strikkede bomullsgensere, og denne har akkurat de riktig detaljene<3

Dette er noe av det som kommer til oss, i tillegg får vi bluser og tynne basic gensere.
Om du ser noe du liker så ikke nøl med å sende oss en mail for å sikre deg din favoritt (enjoybutikken@gmail.com).

GOD UKESTART!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar