torsdag 31. mars 2011

Gråværs dag...

Tross været idag, er jeg i strålende humør!
Jeg ga min kjære venninne Carina London tur i bursdags gave i januar, og endelig er turen bestilt! Vi reiser 11-15 mai, og jeg gleder meg vilt! Som nevnt igår er jeg avhengig av minst en London tur i året, og Twenty8Twelve butikken i Notting Hill blir selvsagt besøkt. Jeg skal selvfølgelig ta bilder og vise dere når den tid kommer. Imens koser jeg meg i butikken min, med alle skattene rundt meg<3
Her er mitt antrekk idag, ganske fornøyd om jeg får si det selv... ;-)
Alle mobber meg for det fine lille kameraet mitt, så nå står speilrefleks kamera på ønskelisten!
Julegave fra kjæresten-Skjerf fra Louis Vuitton,
go'genseren fra Ti-Mo (de har såå mye fint denne sesongen,som alltid! Verdt å sjekke ut!),
og my absolute favorite jeans fra MiH, disse bor jeg i!

Her får du et litt bedre bilde av jeansen, men det lyver litt på fargen. Jeansen er enda mer army grønn in real life. 1800,-
Klokke fra Triwa, 1300,-
Smykker fra Mint, 79,- & 199,-

På tide å ta litt solarium kanskje..?

Ønsker dere alle en super dag i dette fantastisk HÅPLØSE været! :-D
xoxo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar