onsdag 9. mars 2011

Regn ute, sol inne:-)

Aaah, noen ganger skulle jeg ønske man kunne ringe etter ting. Har lett meg grønn etter kameraet mitt hele morgenen. Jo eldre jeg blir, jo mer surrete blir jeg. Kameraet lå jo selvfølgelig der hvor det alltid ligger, i den enorme vesken min, hvor jeg aldri finner noen ting. Tror jeg snart må investere i en av disse fantastiske veskene fra Campomaggi....
5000,- pr stk (det er såå verdt det!)

Mens regnet fosser ned ute, byr jeg på noen stemningsbilder fra inne i butikken. 
Se så koselig vi har det! :-)




Midlertidig tlf nr til butikken er 67 41 30 24. 
Dette brukes frem til vi får vårt permanente nr, som er litt enklere ;-)

Ikveld er det Gossip Girl, og jeg gleder meg som et lite barn!
xoxo ;-)

Ps! Ikke glem å les om oss i Askeravisen og Bærumsavisen idag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar