fredag 15. april 2011

Enjoy the weekend!

Kjære søte blogglesere.

Tusen takk til alle de søte menneskene som var innom oss igår. Det varmer en butikkeiers hjerte!
Etter blogginnlegget mitt igår, datt det to esker fra MiH inn døren. Som sendt fra himmlen!
Dette er jeansen jeg har ventet i spenning på, og GUD så fin!



Den er lys grå blå i fargen, super fin!

 
Igår kjøpte jeg med meg favoritt rosene mine hjem. Det er alltids så koselig å komme hjem en fredags ettermiddag og vite at leiligheten er nyvasket og friske blomster står på bordet.
Da setter helgen inn for min del!
Nå sitter jeg bare og venter på at klokken skal bli 16.00, så Linda kommer inn døren. Alltid kos å ha henne på besøk!
Håper dere venter litt med å dra på påskefjellet, og heller kommer innom oss i helgen.
Vi gleder oss til å se deg!
xoxo


2 kommentarer: