onsdag 13. april 2011

I'm in love...

God formiddag lesere<3

Jeg kan bare ikke slutte å si det, jeg ELSKER MiH jeansene mine! Jeg er vel litt av den typen som finner noe galt med alle type jeans, og som sikkert mange andre, HATER å kjøpe jeans.
Idag har jeg på meg mine nye 'Paris' ankel jeans, og jeg har ikke klart å finne noe galt med disse jeansene! Fin farge, god stretch, klemmer ingen steder, sklir ikke ned, kan man bedre få det?!

Her kombinert med favoritt cardigan fra Stylein, og Debbie shoes.

Lovte dere her om dagen å vise hvordan det ble med blomstene jeg plantet utenfor.


Vår, vår, vår!
Ble det ikke fint??

Ikveld venter middag med kjære, søte Carina og Gossip Girl. Jeeej!
Nyt solen idag, og vær fantastisk!
xoxo

1 kommentar:

  1. Jeg er like forelsket i buksene som deg<3 de er å blir fantastiske. Gleder meg til i kveld snupp. Alltid like kos;)

    SvarSlett