onsdag 23. mai 2012

Colour me happy, happy, HAPPY!

Følger du bloggere som Camilla Pihl, Nettenestea eller Hippie Hippie Milkshake? Vel, da har du kanskje lagt merke til hva det store "bloggemne" er for tiden. Jeg kan si så mye som at man kan ha de rundt hånden, de er fargerike, og de er absolutt helt rå. Vi er stolte av å være en av få forhandlere for disse godbitene, og vi har stor tro på at disse kommer til å løpe ut av butikken.

ELSKER virkelig disse - 549,-

Disse trådarmbåndene er Sumisura kjent for, og spesielt denne hånden.
349,-


Rosene er virkelig i vinden nå, sååå søte!

Denne søte lille stjernen har vært med i Sumisura sin klolleksjon så lenge jeg kan huske.
En liten favoritt!

Jeg blir aldri lei peace tegn. Hvorfor skal jeg når de symboliserer noe så fint..?
<3

Jeg ELSKER små tynne gulllenker, og disse er intet unntak!

Jeg har alltid 2-3 slike rundt håndleddet.
499,-

Dette er Nettenestea sin stor favoritt.
 Besøk gjerne bloggen hennes for en daglig dose innspirasjon!

Denne har du kanskje lagt merke til på en rekke kjendiser i dette landet?
Fest håret med en strikk, og spenn denne fast over strikken.
Helt RÅ! 375,-

Slik ser hånden min ut idag.
Enjoy <3 Sumisura!
(Det lilla armbåndet med liten skalle kan fåes på bestilling. Skallen er gullbelagt og vil derfor koste 749,-)

Håper dere ser noe dere liker, vi er ihvertfall head over heels!!
<3

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Enig Line, disse pynter virkelig opp armen!

      Ha en nydelig solskinnsdag! :)

      Slett
  2. De var sykt fine!!! Må ha:)

    SvarSlett
  3. De har sååå mye fint! Og den i håret er kjempestilig! :) Sender dere varer fra Sumisura også? Har dere forskjellige typer til å ha i håret eller bare den som vises på bildet?

    Ha en fin pinse! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Beklager sent svar fra oss, vi har tatt livet heeelt med ro i pinsen:)
      Ja er det ikke mye fint?? Vi sender deg selvfølgelig det du ønsker deg!
      Vi har en variant til av hår pynten. Den har ingen nagler på skinnet,men lenke med pynt i hver ende. Skal ta bilde av den og legge ut snart!

      Ha en nydelig dag! :)

      Slett