mandag 14. mai 2012

A pink little sparkly thing.

De etterlengtede varene fra Baum kom rullende inn døren vår på fredag, og det var jul og bursdag på samme tid hos Enjoy. Hipp hurra, så mye fint! Vi begynner å vise frem disse godbitene:

DENNE genseren har jeg ventet lenge på!!
1199,-

Genseren har fine små sølv glitter tråder i seg, det kommer desverre ikke så godt frem på bildet.
Favoritt armbåndet for tiden er fra Loopie Love - 599,- Bare ELSKER det!

Den fineste lille sommerfugl mynten fra Loopie Love henger rundt halsen hver dag - 549,- 

Den fineste genseren kommer også som cardigan!
Perfekt for meg som elsker vårens skjorte trend.
1199,-

De fine detaljene på skjorten fra Lazuna kommer ekstra godt frem under denne cardiganen. 

Jeg ønsker meg disse!
Utrolig gode på foten, og de er jo bare rå kule.
799,-

Håper dere ser noe dere liker fine lesere!
<3

2 kommentarer:

  1. fiiiine :) gleder meg til smykket mitt kommer - da skal jeg ta på meg den og genseren min ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Pakken din blir sendt til deg idag Ine, og den inneholder mange skatter!! Så nå kan du bare glede deg :)

      Ha en nydelig tirsdag! <3

      Slett