onsdag 4. mai 2011

Brrrr!

Happy mid-week! (Går det ann å si det...?)
Våknet opp idag med det verst tenkelige... Vondt i halsen, vondt i hodet, snufsete, trøtt og kald. Hvor har det blitt av gradene? Jeg fryser.
Jeg skal til London om en uke, dette har jeg ikke tid til!
Så nå sitter jeg her.....
Med masse varm og god te i froske koppen min

Og drømmer om dette skjerfet fra Braez, og lammeulls teppe fra LAMA

Men nok om min "sykdom"!
Igår var jeg på cafe med mine søte venninner, alltid like koselig.
Og hva er vi alle fan av...?

TRIWA!
I'm in love....

Ikveld er det Gossip Girl, ååå jeg gleder meg!
Peace and love.
xoxo


4 kommentarer:

  1. Elsker Triwa! <3 :)
    Jeg kjøpte meg Triwa Nevil (med sort reim), vet du om det er mulig å bestille brun?

    SvarSlett
  2. Hei Victoria! :)

    Triwa Nevil i brun er bestilt! De har vært utsolgt fra lager i Sverige en stund nå, men jeg håper de er rett rundt hjørnet.
    Si ifra om du vil at jeg skal si ifra når de kommer i butikk.
    :-)

    SvarSlett
  3. Flott! :) Vet du om man bare kan kjøpe reimen?

    SvarSlett
  4. Reimen selges desverre ikke løst... :-(

    SvarSlett