fredag 27. mai 2011

Dagen før dagen.

Hipp hurra for fredag, og alle våre fine kunder.

Min morgen begynte litt hektisk.... Fant ut at jeg skulle ta meg en tur til Serviteur, der vi får alle våre poser, gavepapir, bånd etc, for det var noen ting vi manglet her i butikken. De holder til på fine Grorud, så da var det bare å skru på gps'en 'Dorris', og kjøre i vei!

'Dorris' var ikke veldig behjelpelig, og ledet meg på ville veier...

Triwa klokke av ett eller annet slag sitter selvfølgelig på håndleddet

Etter ca 45 min kjøretur, dukket disse skiltene opp.
YES!!

HURRA!!
(Litt vel glad kanskje..?)

Og endelig var jeg fremme! :-D
Jeg fikk alt jeg var ute etter, og i tillegg var hele butikken på 50%.
Igjen, HURRA!

'Kuna mi' har uttrykt at hun er litt ensom her på nattestid, så vi skaffet en venn til henne!

Hun er litt lavere enn 'Kuna mi', men dok like vakker!
Noen forslag til hva vi bør kalle henne?

Hun pyntet seg for annledningen i en UTROLIG nydelig kjole fra Valerie, 2700,-
Om du skal på fest eller i bryllup i sommer, så er denne kjolen perfekt.
Men vi har kun 2 stk igjen denne vakre kreasjonen, så her gjelder det å være rask!

Her i butikken jobbes det for fullt mot morgendagen, vi gleder oss veldig!
Noen av dere har vært litt bekymret for været imorgen, men vi kan berolige dere med at vi setter opp telt på gårdsplassen, så ingen blir våte om det skulle komme noen dråper.
Vi håper å se deg!
xoxo

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg ler meg ihjel her jeg sitter på jobb. En hverdagsglede å lese bloggen din ceccan!

    navn til dukken: kuna di? ;)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at vi gleder dine dager med bloggen vår!
    Kuna di....Hmm, litt mye Kuna kanskje? Jeg var litt inne på tanken på Miranda...Hva synes du? :)

    SvarSlett