tirsdag 3. mai 2011

We still love Twenty8Twelve!

God tirsdag til dere!

Jeg glemte å skrive kom mai du skjønne milde igår! Endelig mai, og det vil si at det snaaart er sommer. Tenk på all den deilig tiden vi har fremover dere!
Og imorgen er bare 1 uke igjen til jeg og min kjære Carina vender nesen mot London, hurra!!
Idag vil jeg vise dere den siste leveringen vi har fått fra Twenty8Twelve for sommeren. Jeg er fortsatt super fan, plaggene er fantastiske!
Sienna i sin boyfriend shorts.

Og vi har selvfølgelig denne vi også!
1700,-

Shortsen er fin å kombinere med en av disse singlettene.
1100,-

Jeg føler jeg sier dette hele tiden, men favorittene er mange. Og dette er absolutt en av dem!
Denne populære genseren har vi også i sort, som vist tidligere.
1250,-

Denne er fin å kombinere til genseren over.Kjempe søtt jeans skjørt!
1600,-

Og sist,men ikke minst; Min ABSOLUTTE favoritt!


Utrolig fin blonde shorts. Helt rå å kombinere med sorte tykke strømper og skyhøye hæler.
2800,-
Her kombinert med belte, også fra Twenty8Twelve.
1600,-

Håper dere nyter godsakene jeg har lagt ut til dere.
Vi gleder oss til å se deg!
xoxo

1 kommentar:

  1. Ååååå så mye fint;) gleder meg til å shoppe hos deg igjen. Men først LONDON<3

    SvarSlett