onsdag 28. september 2011

Casual wednesday.

God morgen vakringer!

Samtidig som jeg elsker å pynte meg, er det deilig å kunne være litt avslappet i blandt. Så hva med dette antrekket på en avslappende dag midt i uken...? Ja takk!

Casual i 'Paris Marine' fra MiH 1799,-
Bluse fra Plus Fine 999,-
Mohair cardigan fra Ti-Mo 1199,-

Fine detaljer....

Tøff klokke fra Triwa, 1299,-

..And of course my favorit Debbie boots! 1899,-
 (Jeg har kanskje litt mange favoritter fra Debbie..?)

Smil til verden, så smiler verden til deg! :)
xoxo

3 kommentarer:

  1. Paris Marine er min favoritt fra MiH denne høsten, kunne bodd i de. Aldri dumt med Debbie til. Og det er fullstendig lov å ha mange Debbieforelskelser - I do too :)

    SvarSlett
  2. Åå Kine, det er så koselig med alle dine søte kommentarer. You make my day!:)
    Paris Marine er min absolutte favoritt for høsten også, og Debbie forelskelser til er aldri feil...

    Cecilie:)

    SvarSlett