mandag 12. september 2011

Made in heaven....

Ny uke, nye muligheter!
God mandag til alle fine blogglesere. Håper helgen var avslappende og behagelig, og at dere er klare for å ta fatt på denne andre uken i september. Tenk at høsten allerede er her for fullt...
Idag har den ene esken etter den andre ramlet inn døren, og vi har fått nyheter fra Debbie, Braez og sist men ikke minst, etterlengtet MiH jeans!







Modellene er de samme som før, pluss et lite tilskudd som vi er veldig fornøyde med!
Oslo, Paris og og vår nye London! Denne har noe bootcut, noe som har vært etterspurt hos de fine kundene våre.
Av erfaring går disse jeansene fort, så kom gjerne innom oss så hjelper vi deg med å finne din favoritt.
Håper vi sees!
xoxo 

5 kommentarer:

  1. Så mange fine, bra jeg trenger flere bukser da :)

    SvarSlett
  2. Hvem er det som egentlig eier butikken og hvor mange jobber der?

    SvarSlett
  3. Pernille- Kom innom, vi hjelper deg gjerne!<3
    Kine og Ludo- Helt enig! :)
    Anonym- Det er meg, Cecilie, som eier butikken. Til daglig er det bare meg her, men med litt hjelp ved behov. Velkommen!:)

    SvarSlett
  4. Jeg ELSKER min nye Oslo jeans! De er helt fantastiske å ha på! Takk til Enjoy!! :)

    SvarSlett