søndag 25. september 2011

Oh so soft...

Vi har gått inn i en ny årstid, bladene på trærne er snart oransje og luften er skarpere. Selv sitter jeg her med høstens gjest, forkjølelsen. Alt er slitsomt, og jeg har mest lyst til å grave meg ned i sengen med ullgenser, skjerf og en kopp te. Lykken var stor da det på fredag kom en søt dame inn i butikken min, med en stor pakke i armene. La meg presentere... Natura Cashmere!

Store gode strikke skjerf i 100% cashmere, FANTASTISK!
1799,-

Min redning på fredag,
Ti-Mo strikkejakke 1799,-
En varm kopp te og
Natura Cashmere skjerf.

Super mykt skjerf i en deilig viskose/cashmere blanding 1199,-
Disse skjefene MÅ kjennes og prøves på!


"Vi på NATURA CASHMERE er opptatt av rene naturprodukter og vil gjerne kombinere salget av dette skjerfet med å støtte en sak vi brenner for.
Mangel på rent drikkevann utgjør et stadig større problem i verden. Vi har derfor inngått et samarbeid med UNICEF som hjelper oss å sørge for at hvert skjerf som kjøpes samtidig bidrar med rent drikkevann til noen som trenger det."

Ved kjøp av ett skjerf bidrar du med 1000 liter rent drikkevann gjennom UNICEF.
Vær med å støtt en god sak du også!
God søndag vakre blogglesere.
xoxo


3 kommentarer:

  1. All I want for christmas is a beige Natura Cashmere scarf!!! ;)

    SvarSlett
  2. Stine, vi får håpe nissen er snill mot deg i år:)

    SvarSlett