fredag 8. juni 2012

Mine favoritter.

Butikken er fylt til randen med godbiter, og her er noen av mine favoritter akkurat nå.


Glittergenseren fra Ti-Mo har vært veldig populær hos oss, men vi har fortsatt noen brune igjen!
1499,-


Det er ikke til å stikke under en stol at jeg elsker både Natura Cashmere, MiH og Circle of Trust.
Og her er den perfekte kombo!
Cashmere skjerf - 1199,-
Birdie t-shirt - 799,-
Chinos - 899,-

Den røde buksen fra MiH er en STOR favoritt, og jeg virkelig ELSKER ankel lengden.
1799,-

Min elskbare genser fra Baum und Pferdgarten er godt brukt, og nå som den har kommet inn igjen vurderer jeg å kjøpe en til bare for å være sikker på at jeg har den ut høsten også.
1199,-

Denne jakken fra Baum und Pferdgarten er bare helt rå, og pynter opp ethvert antrekk
Like fin hverdag som til fest!
1399,-

Smykkene fra Sumisura har blitt tatt veeeldig godt imot, og det er KJEMPE gøy.
Ekstra gøy er det også fordi det er norskt!

Det er fortsatt noen igjen av mine godbiter. Men vær rask om du vil sikre deg en godbit eller to!
Imorgen kan det være for sent....
GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar