mandag 18. juni 2012

Tease me.

Dere som føger oss på INSTAGRAM vet hva vi har fått en smakebit av idag.
En av de søte damene bak smykkemerket Sumisura kom på besøk med nye armbånd til oss. Dette er en smakebit av høstkolleksjonen, som jeg bare kan fortelle dere at er helt AMAZING!
Er det feil å glede seg til høsten...?

Jeg ELSKER oxidert sølv, så denne lille stjernen havnet rett på håndleddet mitt gitt....
499,-

Korset er designerens favoritt, og det skjønner jeg godt!
Fatimas beskyttende hånd er heller ikke å forakte.
499,-


Dette lille tigerhode skal snart få flytte "inn" på håndleddet mitt sammen med stjernen.
499,- 

Noen som kjenner igjen disse?
Vi hadde de nå i våres i gull, og de fikk ikke ligge lenge i butikken før de fikk nye eiere!
Nå kommer de i rosegull.......
499,-

Fineste skallene med "personlighet".
499,-

Sumisura slenger seg på fjær trenden, og det er vi så glade for!
499,-

Denne lille skallen flyttet visst også "inn" på håndleddet mitt idag - 649,-
Det er ikke lett å jobbe i verdens fineste lille butikk!!

Disse smykkene er LIMITED EDITION og kommer kun i begrenset antall.
Vi har kun en av hver i butikken nå, noe mer kommer til høsten.
Du må derfor handle raskt om du ønsker deg ett, eller tre.....
HAPPY SHOPPING!

1 kommentar: