torsdag 7. juni 2012

Waiting.......

Det kommer stadig noe nytt inn i butikken, og det synes vi er veldig moro. Spesielt når MiH leverer, da er det bursdag og jul på en og samme gang. Dette er det vi venter på nå.....

Disse tre godbitene har levering i juni.
Vi håper de ikke er langt unna......

Den klassiske fugle t-skjorten er alltid med i MiH sin kolleksjon, og høstens ser sånn ut.
Vi digger'n!

Jeg elsker oversized skjorter, og denne er intet unntak.
Perfekt under en genser!

Vienna modellen til MiH er en helt skinny jeans med super stretch.
Vi ELSKER denne fargen!!

Fine gull fuglen <3

Vi håper dere gleder dere like mye som oss til dette dukker opp i butikken.
Ønsker dere en super torsdag, nå er det ikke lenge til helg!

6 kommentarer:

  1. Måtte sende en mail gitt ;)))))))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Mailen er motatt ;) Godt det er andre enn meg som elsker MiH! :)

      God helg!

      Slett
  2. Jeg MÅ ha buksen og t-skjorten :):)

    SvarSlett
  3. Elsker Mih:-) Hva er prisen på skjorten? God helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Det er litt vanskelig å si før den er i butikk, men jeg kan tenke meg noe rundt 1499,-
      Lover å legge den ut så fort den er i hus, den er sååå fin! :)

      Slett