onsdag 6. april 2011

Back in business!

Good morning sunshines!

Idag blogger jeg fra en annen pc for min er fortsatt litt syk stakkars...
Var det forresten noen som så på Frustrerte Fruer igår? HVORFOR må Paul Young komme og ødelegge idyllen i Wisteria Lane?? Får lyst til å hoppe inn i tv skjermen og filleriste han....
Jeg lovte dere å vise dere både skinnjakke og interiør idag, og selvfølgelig holder jeg det jeg lover! :)
ENJOY!

Dette er der den samme skinnjakken som vi har i mørk brun.
Rå lekker! 3000,-

Sitter som et skudd på!

Bokstaver fra Mille Moi.
EAT, 1000,- for settet.

LOVE, 1350,- for settet.

HOME, 1350,- for settet.

&, 700,- pr stk.

Disse er til å henge på veggen, og er super dekorative på kjøkkenet, i stuen eller på soverommet.
Kan også settes i bokhyllen eller på kommoden.
Laget i jern.

Imorgen skal jeg vise dere både puter og kopper, gled dere!

Idag er planen å plane ut på sofaen, og håpe at kjæresten for en gang skyld trår til og lager middag ;-) Han kan når han vil!
Føler jeg sier dette veldig ofte, men ikveld er det GOSSIP GIRL!! Hurra! Gleder meg, igjen, som en liten unge. Elsker å sitte å sikle på alle de fine outfitsene til Serena.
Håper dere nyter onsdagen deres jenter!
xoxo

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg vil ha skinnjakke!! Og bokstaver!!

    Takk for middag i dag;)

    SvarSlett