tirsdag 12. april 2011

Rainy day..

Regn, regn gå din vei, sol, sol kom til meg!
De siste dagene har gått i ett, og bloggeren i meg har gjemt seg noen dager. Lover å bli flinkere!
Dere har vel kanskje merket at jeg skryter sånn av MiH jeansene mine. Vel, det er ikke uten grunn!
Dette er Chole, designeren bak merket.


Dette er den mest populære modellen vi har, Oslo.
Kjempe fin passform,med god stretch.
Finnes i vasken 'Kara', mørk blå jeans. Kommer også inn som vist på bildet, 'Mirage'.
Gleder meg!
"The most flattering slim leg jean with the classic MiH rise, creating a sleek, streamlined silhouette. Perfekt for channeling your inner rock chick or refined european elegance."


Paris er lik som Oslo bortsett fra at den har ankel lengde.
Super fin til ballerinas og sandaler på sommeren!
Finnes i 'Kara' og 'White'.
"First produced in 1973, this versatile slim leg, classic MiH rise, ankle lengt jean is as appropriate for chic flats as it is tucked into your favourite winter boots."


Boston er en mer rådenim modell med litt stretch.
Vasken er som på bildet.
Helt rå å ha på seg!
"A true vintage skinny jean, with a great mid rise and narrow slim leg: figure hugging and retro cool."


Min absolutte favoritt! Jeg elsker fargen og stretchen i denne jeansen er fantastisk!
"First produced in 1973, this versatile slim leg, classic MiH rise, ankle length jean is as appropriate for chic flats as it is tucked into yout favorite winter boots. The 'Aviator' has details drawn from old flying suits, with stitched down tab details on the waistband and zigzag stitching on the front fly for a touch of retro cool."


Så med andre ord, disse jeansene er fantastiske! De har flydd ut av butikk, så for øyeblikket er vi litt short på størresler. Men fortvil ikke, mer jeans er på vei!

Idag er det, igjen, Frustrerte Fruer, og reklamen jeg så for programmet i dag tidlig kunne avsløre at det blir mye drama ikveld! Looking forward!
Håper dere har en fin tirsdag jenter, vi blogges imorgen!<3
xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar