torsdag 7. april 2011

Happy thursday!

God formiddag mine venner!

Solen stråler idag, og det skal den gjøre i noen dager fremover. Happy, happy, happy! Men hvem tror dere klarte å sovne før jeg fikk sett Gossip Girl igår? JEG. Alt går så lenge man har hodepine nok. Men etter 10 timers søvn er jeg tipp topp, og klar for å ta fatt i denne solfylte dagen. Gossip Girl får vente på meg til ikveld.
Jeg lovet dere å vise bilder av puter og kopper fra Mille Moi, så her kommer de!
Puter 350,- med innmat
Sink stjerne, 300,-
Debbie ballerina, 800,-
'Dog food', 450,-
(Det er viktig at hunden, eller hundene for min del, føler seg endel av familien. Denne er en must have på kjøkkenbenken!)

Jeg ELSKER kopper!
Nå har vi fått inn med stjerner fra Mille Moi, 150,-
Neste gang du skal bort, dropp blomstene og gi 2 kopper istedet!
Eller gi begge deler....

Idag står utepotter og blomster på handlelisten. Vi skal plante utenfor butikken, for nå er det vår!  
Jeg har en følelse av at det kommer til å bli varmt og deilig idag, så jeg synes dere skal sette dere UT med lunsjen. Enjoy!
xoxo

2 kommentarer:

  1. Fine ting! :) Jeg og Casper vil ha den DogFood-boksen! <3

    SvarSlett
  2. Det er kun 1 igjen av denne boksen Victoria, så da gjelder det å være rask! :-)

    SvarSlett