mandag 4. april 2011

Puter

Ny uke, nye muligheter!

Håper dere alle har kost dere i helgen, min har gått så fort at jeg ikke har merket den engang. Tiden flyr i godt lag! :)
Idag vil jeg vise dere de super fine putene fra Mille Moi, pynter opp den ellers litt kjedelige sofaen/stolen/sengen.
Family, Friends & Life 400,-
(350,- uten innmat)
Love, Live & ENJOY 
(denne er jo så klart den fineste;-))
Hvor søt er ikke denne!?
Someone Somewhere Loves You
LOVE 
Lin, 300,- (uten innmat)

Jeg gleder meg til været begynner å bli litt mer stabilt. Da skal jeg pynte med disse putene i en benk utenfor for dere.
Sol sol kom til meg!
Grip uken jenter, hold on to your dreams!
xoxo





4 kommentarer:

  1. Jeg kommer å kjøper! Koster alle 300?

    XOXO (jeg vet du vet hvem jeg er)

    SvarSlett
  2. Hmm hvem kan xoxo være..? ;)
    De største putene koster 350,- uten innmat, dvs bare trekket. Og 400,- komplett. Puten i lin (LOVE) koster 300,- uten innmat.
    Velkommen!

    SvarSlett
  3. Hei! Selger dere love puten enda? er i så fall veeldig interessert!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Vi har fortsatt LOVE puten, men denne gangen kommer den i et format på 60x60 (den på bildet er 40x60). Den koster 599,- og selges uten innmat:)

      Ønsker deg en fin dag!

      Slett