tirsdag 26. april 2011

Velkommen hverdag!

Good tirsdag, vakre blogglesere!

Håper dere har hatt en deilig påske, og fått kost dere ordentlig! 
Selv har jeg bare slappet av i solen, lest alle magasiner som finnes, og spist MYE påskegodis. Nam! Vi fikk virkelig en forsmak på sommeren i Kragerø, med hele 29 (!) grader på sitt beste. I solen vel og merke. Så hvorfor oppsøke vinter, når man kan få sommer?  Ny energi er ladet inn i kroppen, og jeg er klar for å ta fatt på hverdagen igjen. Idag viser Kuna mi ukens antrekk:)
Braez tunika med dusker 1100,-
Lammeskinnsvest 4500,-
Debbie ballerinas 800,-
Mint smykker 149,- & 79,-



Ikveld skal vi faktisk på russekåring av alle ting, da kusine og fetter i min og jørgen sin familie er russ i år.
Jeg husker tilbake på da jeg var russ, gud det føles ut som en evighet siden! Og så stolte vi var...
Er det flere som skal?
Skal se om jeg får tatt noen bilder til dere ;-)
Nå kjører vi tirsdag jenter, og tenk at vi er så heldige å ha en jobb dag mindre denne uken!
Peace out!
xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar